Düzce Belediyesi bünyesinde hizmet veren Bilim Merkezi, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte öğrencilerin karne heyecanına ortak oldu. Çocukların karne sevincini katlayan şenlik, renkli görüntülere sahne oldu.
Bilim, teknoloji ve eğlenceyi bir araya getiren etkinliklerde çocuklar yeni deneyimler de kazandı. Şenlik kapsamında boyamadan, 3D modelleme çalışmalarına, mikroskobik canlı gözlemlerinden çeşitli bilimsel uygulamalara kadar çeşitli etkinliklere katılan öğrenciler, keşfetmenin ve üretmenin mutluluğunu yaşadı.
VR gözlüğü deneyimi ile sanal gerçeklik dünyasını keşfetme fırsatı bulan çocuklar, ayrıca Işıklı Masal ve Keşif Ormanı Sergisi, Sanayi Sıfır Atık Müzesi ve bilimsel düzeneklerin yer aldığı sergi alanlarını da gezdiler.
Yoğun ilgi gören etkinliklerle çocuklar keyifli bir gün geçirdi.