Manisa'nın Sarıgöl ilçesinde, 10-16 Mayıs Engelliler Haftası kapsamında anlamlı bir program düzenlendi. Sarıgöl Atatürk Ortaokulu ev sahipliğinde gerçekleştirilen kutlama programı, katılımcılardan tam not aldı.

Başkan Özlü, pazarcı esnafıyla bir araya geldi
Başkan Özlü, pazarcı esnafıyla bir araya geldi
İçeriği Görüntüle

Halil Dalak öncülüğünde Sarıgöl İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından hazırlanan programda, öğrencilerin sergilediği etkinlikler duygu dolu anlara sahne oldu. Engelli bireylerin toplumdaki yerine dikkat çekilen etkinlikte birlik, beraberlik ve farkındalık mesajları verildi.

Programda konuşan İlçe Milli Eğitim Müdürü Cezmi Yıldırak, 'Böyle güzel bir programın düzenlenmesinde emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.' dedi.

Kutlama programına Sarıgöl Kaymakamı Halil Dalak, Belediye Başkanı Tahsin Akdeniz, İlçe Milli Eğitim Müdürü Cezmi Yıldırak, daire amirleri, öğretmenler, öğrenciler ve vatandaşlar katıldı.

Kaynak: İHA