İYİ Parti Yozgat İl Başkanı Mustafa Görkem Taştan, 25 Haziran 2026'da Yozgat TV canlı yayınında son dönemde Türkiye genelinde yaşanan siyasi geçiş dalgasını sert bir dille eleştirdi. Taştan, yerel seçimlerin ardından Türkiye genelinde ilçeler dahil 65'ten fazla belediyenin el değiştirdiğini hatırlatarak bu tablonun sandığa olan güveni zedelediğini vurguladı.
"Şahsi Çıkar için Yapılan Geçiş Halk İhaneti"
"Halkımız 2024 yerel seçimlerinde hem adaya hem de temsil ettiği partinin ilke ve duruşuna bakarak tercihini kullandı. Halkın oylarıyla seçilip ardından şahsi çıkar ya da siyasi gelecek uğruna parti değiştirmek halkın iradesini gasp etmektir" diyen Taştan, bu tür geçişlerin vatandaşların demokrasiye olan inancını sorgulatır hale getirdiğini belirtti.
Taştan, ekonomik sıkıntıların derinleştiği bu süreçte seçmenlerin sandığa soğuk bakmaya başlayabileceğini de sözlerine ekledi.