Eskişehir'de 'Türkiye Yüzyılında Geleceğin Yıldızları Projesi' kapsamında düzenlenen yıl sonu şenliğinde öğrenciler, sergiledikleri çeşitli sahne performanslarıyla izleyenlerden büyük beğeni topladı.
Eskişehir Valiliği himayesinde ve İl Millî Eğitim Müdürlüğü koordinasyonunda yürütülen 'Türkiye Yüzyılında Geleceğin Yıldızları Projesi' için yıl sonu şenliği düzenlendi. Programa; İl Millî Eğitim Müdürü Sinan Aydın'ın yanı sıra çok sayıda eğitim yöneticisi, öğretmen, öğrenci ve veli katılım sağladı. Sanatla güçlenen, müzikle gelişen ve sporla geleceğe hazırlanan öğrenciler; hazırladıkları müzik konserleri, halk oyunları, semazen gösterisi, tekvando kata ve jimnastik performanslarını sahneye taşıdı. Öğrencilerin birbirinden renkli ve başarılı performansları, katılımcılar tarafından uzun süre alkışlandı. Programın kapanış bölümünde, yıl boyunca projeye katkı sunan ve sahnede performans sergileyen öğrenci ile öğretmenlere katılım belgeleri verildi. Eğitim öğretim yılı boyunca ortaya konulan yoğun emek ve elde edilen başarılardan dolayı öğrenciler tebrik edilirken, projenin yürütülmesinde aktif rol oynayan öğretmenlere de teşekkür edildi.