Yerel

Yunusemre LGS ve TYT kurs kayıtları başladı

Yunusemre Belediyesi Gençlik Eğitim Merkezi (YEGEM), yaz döneminde LGS ve TYT'ye hazırlanan öğrenciler için ücretsiz kurs kayıtlarını başlattı. Altı hafta sürecek yoğun eğitim programıyla öğrenciler yeni eğitim öğretim yılına güçlü bir başlangıç yapacak.

Abone Ol

Yunusemre Belediyesi Gençlik Eğitim Merkezi (YEGEM), yaz döneminde LGS ve TYT'ye hazırlanan öğrenciler için ücretsiz kurs kayıtlarını başlattı. Altı hafta sürecek yoğun eğitim programıyla öğrenciler yeni eğitim öğretim yılına güçlü bir başlangıç yapacak.

Yunusemre Belediyesi, öğrencilerin eğitim hayatına destek olmak amacıyla yaz döneminde de kurs programlarını sürdürüyor. Yunusemre Belediyesi Gençlik Eğitim Merkezi (YEGEM) tarafından düzenlenecek LGS ve TYT hazırlık kursları için kayıtlar başladı.

6 Temmuz - 14 Ağustos tarihleri arasında gerçekleştirilecek kurs programı kapsamında, 8. sınıfa geçen öğrencilere Liselere Geçiş Sistemi (LGS), 12. sınıfa geçen öğrencilere ise Temel Yeterlilik Testi (TYT) hazırlık eğitimi verilecek.

Toplam 6 hafta sürecek eğitimlerde dersler hafta içi her gün sabah saatlerinde gerçekleştirilecek. Öğrenciler saat 09.20 ile 13.20 arasında günlük 5 saat ders alacak. Program kapsamında haftalık 25 saat, toplamda ise 150 saatlik yoğunlaştırılmış eğitim uygulanacak.

Alanında uzman eğitmenler tarafından verilecek kurslarda öğrenciler eksik oldukları konuları pekiştirme imkanı bulurken, sınav hazırlık sürecine de erkenden başlamış olacak. Yaz tatilinin verimli geçirilmesini amaçlayan programla öğrencilerin akademik başarılarının artırılması hedefleniyor.

Kurslara katılmak isteyen öğrenciler ve veliler, Tevfikiye Kurs Merkezi için 0236 237 10 14, Muradiye Kurs Merkezi için ise 0236 503 88 70 numaralı telefonlardan detaylı bilgi alabilecek.

'Gençlerimizin yanında olmaya devam edeceğiz'

Gençlerin eğitim hayatına destek vermeyi sosyal belediyeciliğin en önemli unsurlarından biri olarak gördüklerini belirten Yunusemre Belediye Başkanı Semih Balaban, eğitim alanındaki desteklerin aralıksız süreceğini ifade etti.

Başkan Balaban, 'Gençlerimizin hedeflerine ulaşabilmeleri için eğitim alanındaki desteklerimizi sürdürüyoruz. Yaz kurslarımız sayesinde öğrencilerimiz tatil dönemini verimli geçirirken yeni eğitim öğretim yılına da daha hazırlıklı başlayacak. LGS ve TYT gibi önemli sınavlara hazırlanan öğrencilerimizin yanında olmaya devam edeceğiz' dedi.

{ "vars": { "account": "G-4GYQPT9DVY" }, "triggers": { "trackPageview": { "on": "visible", "request": "pageview" } } }