Elazığ'da alev alan araç itfaiye ekipleri tarafından söndürüldü. Yaralananın olmadığı olayda, araç yanarak kullanılamaz hale geldi.

Pozantı'da doğaya 300 kınalı keklik salındı
Pozantı'da doğaya 300 kınalı keklik salındı
İçeriği Görüntüle

Olay, merkeze bağlı Şeyhhacı köyünde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, seyir halindeki bir araçtan dumanlar çıkmaya başladı. Araç kısa sürede alevlere teslim olurken sürücü hemen araçtan inerek durumu 122 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine olay yerine gelen itfaiye ekipleri yangını söndürdü. Ölen veya yaralananın olmadığı olayda, araç kullanılamaz hale geldi.

Kaynak: İHA