Nesine 2. Lig Beyaz Grup'ta play-off oynamaya hak kazanan Elazığspor'da 24 Erzincanspor maçı sonrası büyük mutluluk yaşandı.

Erhan Kuşkapan, Santa Lucia'da
Erhan Kuşkapan, Santa Lucia'da
İçeriği Görüntüle

Nesine 2. Lig Beyaz Grup'un 38. haftasında konuk ettiği 24 Erzincanspor'u 2-0 mağlup eden ve 69 puanla 3. sıradan play-off'a katılmayı garantileyen Seza Çimento Elazığspor'da yüzler gülüyor. Bordo-beyazlı yönetim, teknik heyet ve futbolcular maç sonu soyunma odasına getirilen davul-klarnet eşliğinde oyunlar oynadı ve 'Vallahi olacak billahi olacak Elazığ bu sene şampiyon olacak' tezahüratı yaptı.

Kaynak: İHA