Eskişehirli tenisçi Simge Dönmez, Zonguldak'ta düzenlenen turnuvada şampiyonluk kupasının sahibi oldu.

Osmaniye'de gıda zehirlenmesi şüphesiyle 53 kişi hastaneye başvurdu
Osmaniye'de gıda zehirlenmesi şüphesiyle 53 kişi hastaneye başvurdu
İçeriği Görüntüle

Zonguldak'ta 2-5 Nisan tarihleri arasında 12 Yaş Hafta Sonu Tenis Turnuvası gerçekleştirildi. Turnuvaya katılan Eskişehir Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü sporcusu Simge Dönmez, rakiplerini geride bırakarak şampiyonluğa ulaştı. Elde edilen başarının ardından Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü yetkilileri, genç sporcuyu ve antrenörünü tebrik ederek başarılarının devamını diledi.

Kaynak: İHA