TBMM Dışişleri Komisyonu Başkanı ve AK Parti Ankara Milletvekili Fuat Oktay, 24 Haziran 2026'da Ankara'da düzenlenen "Başkente Değer Ödülleri" töreninde "Yılın Milletvekili" unvanının sahibi oldu. Yozgat doğumlu Oktay, ödülü yalnızca kendi ekibine değil, Ankara'ya hizmet eden tüm kesimlerin temsilcisi olarak kabul etti.

Medeniyetler Kavşağından Vizyon 2035'e
Başkent Millet Bahçesi Konferans Salonu'nda gerçekleştirilen törende konuşan Oktay, Ankara milletvekilliğini bir ayrıcalık olarak nitelendirdi. Hititler'den Osmanlı'ya uzanan köklü tarihiyle Ankara'nın bir medeniyetler kavşağı olduğunu vurgulayan Oktay, "Ankara evet bir başkent ama şunu biliyoruz ki Ankara bir medeniyetler kavşağı" dedi.
"İlk 10'a Gireceğiz"
Oktay, "Vizyon 2035 Ankara" hedefleri çerçevesinde çalışmalarını sürdürdüklerini belirterek dünya başkentleri arasında şu an 50. sırada bulunan Ankara'yı en az ilk 15'e, hedef olarak ise ilk 10'a taşıma kararlılıklarını dile getirdi. "Elimizden geldiği kadar, gücümüzün el verdiği kadar çalışıyoruz" diyen Oktay, bu gayreti tüm Ankaralılarla birlikte sürdüreceklerini kaydetti.
Oktay, ödülü; sanatçılardan sanayicilere, üniversitelerden sivil toplum kuruluşlarına kadar Ankara'ya katkı sunan herkesin ortak başarısı olarak değerlendirdi.




