Hizmet-İş Sendikası Genel Başkan Vekili Halil Özdemir, Adıyaman Belediyesi'nde çalışan işçilere yönelik yaptığı açıklamada, daha önce sendikalarından istifa ettirilen emekçileri yeniden Hizmet-İş Sendikası çatısı altında birleşmeye davet etti.

Hizmet-İş Sendikası Genel Başkan Vekili Halil Özdemir, yaptığı yazılı açıklamada, Hizmet-İş Sendikası'nın Adıyaman'da kurulduğunu hatırlatarak, belediye çalışanlarına selam ve saygılarını iletti. Adıyaman Belediyesi çalışanlarının bir süre önce sendikalarından istifa ettirildiğini belirten Özdemir, Şube Başkanı Hasan Çalım ile birlikte Adıyaman Belediye Başkanı Abdurrahman Tutdere'yi ziyaret ettiklerini ifade etti.

Görüşmede belediye çalışanlarını yeniden Hizmet-İş Sendikası'na davet etmek istediklerini belediye yönetimine ilettiklerini kaydeden Özdemir, Başkan Tutdere'nin sendikal tercihlerin anayasal bir hak olduğunu vurguladığını ve çalışanların sendikal haklarına müdahale edilmeyeceğini söylediğini aktardı. Tutdere'nin yaklaşımından memnuniyet duyduklarını belirten Özdemir, Hizmet-İş Sendikası'nın kuruluşundan bu yana üyelerinin hak ve menfaatlerini korumak için mücadele verdiğini ifade etti.

AK Parti'ye katılan Keşan Belediye Başkanı'nın rozetini Cumhurbaşkanı Erdoğan taktı
AK Parti'ye katılan Keşan Belediye Başkanı'nın rozetini Cumhurbaşkanı Erdoğan taktı
İçeriği Görüntüle

Adıyaman'da yıllardır sürdürülen sendikal mücadelenin örnek gösterilecek nitelikte olduğunu dile getiren Özdemir, son dönemde yaşanan sorun ve mağduriyetleri yakından takip ettiklerini belirtti. Belediye çalışanlarını yeniden sendika çatısı altında birleşmeye çağıran Özdemir, 'Sorunlarımızı birlikte çözmek, yeni toplu iş sözleşmemizi birlikte hazırlamak için tüm emekçi kardeşlerimizi yeniden Hizmet-İş Sendikası'nda buluşmaya davet ediyoruz' ifadelerini kullandı.

Açıklamasının sonunda belediye çalışanlarına çağrısını yineleyen Özdemir, tüm emekçileri Hizmet-İş Sendikasına üye olmaya davet ederek, birlikte daha güçlü bir sendikal yapı oluşturabileceklerini kaydetti.

Kaynak: İHA