Afyonkarahisar'da gerçekleştirilen 'Kulüpler Hentbol Minik Kızlar İl Birinciliği Müsabakaları' sona erdi.

Vali Karakaya, Sütey Yaylası'nda doğa yürüyüşü yaptı
Vali Karakaya, Sütey Yaylası'nda doğa yürüyüşü yaptı
İçeriği Görüntüle

Prof. Dr. Necmettin Erbakan Kapalı Spor Salonu'nda düzenlenen Kulüpler Hentbol Minik Kızlar İl Birinciliği müsabakaları tamamlandı. Turnuva sonunda dereceye giren takımlar için ödül töreni düzenlendi. Başarılı sporculara kupa ve madalyaları takdim edildi. Müsabakalar sonucunda Spor Lisesi A takımı il birincisi olurken, Gençlik Spor Kulübü A ikinci, Gençlik Spor Kulübü B takımı ise üçüncü sırada yer aldı.

Kaynak: İHA