TFF 2. Lig Beyaz Grup'ta oynanan Muğlaspor-Şanlıurfaspor maçının bitiş düdüğü ile birlikte ortalık karıştı. Yöneticilerin olduğu tribünde yaşanan olaylarda Şanlıurfaspor Başkanı Kemal Saraç ile birlikte yöneticilerin darp edildiği iddia edildi.

TFF 2. Lig Beyaz Grubun 37. haftasında Muğlaspor, Şanlıurfaspor'u ağırladı. Atatürk Stadı'nda oynanan maçta gol sesi çıkmadı. Müsabakanın bitiş düdüğüyle birlikte tribünler karıştı. Yaşanan arbedede Şanlıurfaspor Başkanı Kemal Saraçoğlu ile birlikte kulüp yöneticilerinden Mehmet Nuri Şahin, Osman Fındık, Mehmet Erol ve Sertaç Kaya'nın yaralandığı öne sürüldü. Polis ekipleri, yaşanan arbedeyi sonlandırmak için büyük çaba harcadı. Tribünlerden güçlükle çıkartılan Şanlıurfaspor yöneticilerinin, polis korumasına alındığı öğrenildi.

Kayseri 3 ayrı suçtan 22 yıl kesinleşmiş hapis cezası bulunan kadın yakalandı
Kayseri 3 ayrı suçtan 22 yıl kesinleşmiş hapis cezası bulunan kadın yakalandı
İçeriği Görüntüle

Öte yandan bazı Muğlaspor yöneticilerinin de arbedeyi sonlandırmak için çaba harcadıkları belirtildi.

Kaynak: İHA